استفاده از متخصصان در واحدهای صنعتی باعث افزایش بهره وری می شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 157
نویسنده : محمدرضا علیمردانی


استفاده از متخصصان در واحدهای صنعتی باعث افزایش بهره وری می شود

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از متخصصان و کارشناسان مجرب در واحدهای صنعتی باعث افزایش بهره وری و کیفیت تولیدات می شود.

به گزارش ایرنا، محسن علیمردانی روز دوشنبه در جمع صنعتگران زنجان، افزود: این استان سرشار از پتانسیلهای صنعتی و معدنی است که می تواند نقش بسیاری در توسعه اقتصادی این منطقه داشته باشد.

وی یادآورشد: مسولان دولتی باید توجه ویژه ای به این ظرفیت ها و پتانسیل ها برای بهره گیری حداکثری داشته باشند تا به این طریق گام موثری برای رشد همه جانبه و توسعه پایدار برداشته شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نباید با آزمون خطاهای غیر کارشناسی، زمان را از دست داد و باید به سمت تخصصی سازی امور حرکت کرد.

وی خاطر نشان کرد: باید فضا را برای ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی مهیا و از توانمندی آنان برای توسعه صنایع بهره گرفت.

علیمردانی افزود: نگاه بانک ها به طرح های سرمایه گذاری باید به دید حمایت و پشتیبانی باشد و از سخت گیری بیش از اندازه خودداری کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: زنجان ظرفیت بالایی در بخش خدمات فنی و مهندسی دارد و با حمایت مسوولان می تواند به یکی از استانهای صادرات کننده این خدمات تبدیل شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز گفت: این استان در صنعت نساجی از برترین مناطق کشور محسوب می شود.

علی معصومی یادآورشد: واحد تولیدی نخ اسپانلس و تایر کشور فقط در زنجان و در سطح جهان تنها در هشت کشور تولید می شود.

وی ادامه داد: یک چهارم اشتغال این استان مربوط به بخش صنایع نساجی می باشد و این واحدها نقش برجسته در صادرات و تولیدات داخلی ایفا می کند.

معصومی زنجان را دارای 22 شهرک صنعتی مصوب و 14 شهرک ثبت شده و 12 منطقه فعال در دو هزار و 673 هکتار از اراضی این استان دانست.

رییس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان زنجان، گفت: این استان دارای 180 معدن فعال با 30 نوع ماده معدنی به ظرفیت 800 میلیون تن است.




:: برچسب‌ها: استفاده از متخصصان در واحدهای صنعتی باعث افزایش بهره وری می شود ,



مطالب مرتبط با این پست
.